tisdag 5 maj 2009

Fy skämms! Om att ha massor att göra, jobba och vackert väder...

Jag ber om ursäkt för det dåliga bloggandet!
Det är så mycket just nu!
*Vackert väder som gör att man inte vill sitta inne
*Vackert väder som gör att Lillen vill leka utomhus! (Se bilden nedan)
Vackert väder gör att man vill klä sig vackert!
Njae, jag syftade inte på dessa kläder, detta är min "båtbyggardress"!
kjol, nylonstrumpor, söta skor med högaklackar och fixat hår och röda läppar när jag går ut, även om vi så bara åker hem till mamma och pappa! Där åker dessa och liknande outfitts på!

Ni kan även ana på lillen att han var stiligt klädd när vi åkte hemmifrån på västen och skjortan!


Vi har provkört våran kära bil inför besiktningen! Och kan ni gissa vad???
Ingen rost som behöver åtgärdas!!! (Däremot läckande bromsar vilket innebär körförbud tyvär...)
Dessutom har jag jobbat i Valborgshelgen för första gången på ca 18månader! Oj oj oj vad tröttsamt!!!!
Men vad roligt!!!!
Om jag får gnälla lite så önskar jag ju självklart att jag kunde börja snickra igen med mina gamla arbetskamrater, tyvär tror jag inte att de vill jobba på helgerna... Därför har jag fått ett städjobb istället! Allt för att lillen ska få vara hemma med sina föräldrar istället för att växa upp på dagis!
Ytterligare en anledning att jag inte orkat blogga...
...min pappa är inte hälsan i sin bästa form just nu....

Topplista för Bloggar


2 kommentarer:

  1. PV'n ser ju riktigt fin ut!

    Kul att få jobba lite och tjäna pengar.

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Gud vilken underbar bil! Vill ha!!!! helst en duett men en vanlig går också bra: ;D Inget av mina fyra har gått på dagis. Har jobbat hemifrån och dessutom vant oss vid låg inkomst.(Ibland ingen alls) (=små utgifter) och det går bra. (Ja, mannen har ju jobbat hela tiden stackarn.) Jag ville inte heller låta dem växa upp på dagis. Var alldeles för snål om dem för det. :D

    SvaraRadera