fredag 8 maj 2009

Vad kan vara roligare än att städa på en fredagskväll?

Ja, nu har jag städat, torkat sågspån, slipdamm, och färg i hela köket!
Nåja, inte för att det är så stort men ändå! Vi ska ju göra om lite, måla och tappetsera och göra fint så för att göra fint hjälpte lillens pappa mig att skräpa ner i halva lägenheten! *ha ha*

Han har faktiskt bett om ursäkt för att det blev just en fredagkväll men det spelar ingen roll för nu är det gjort!

Jag delar inte med mig av bilder på oredan utan visar istället en bild som jag ritade i går kväll!
(klicka på den för att se den större)
Väskan är den imaginära väska som jag går omkring med i handen och innehållet är mitt liv och mina intressen! Och så här ser det ut om jag någon gång skulle tappa väskan i golvet och alla sakerna flög ur!!! Vilket kaos!!!!

Topplista för Bloggar

1 kommentar:

  1. Du är riktig konstnärinna!!!
    Läcker bild.

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera