fredag 20 mars 2009

Jag visste det!

Jag är en Pomperipossa jag med! Äntligen har jag fått beviset på att jag med är en äkta häxa!!!

Jag fick ganska snart efter att lillen föddes bruna prickar/fläckar på kroppen, först runt och under brösten och sedan har de spridit sig mer och mer...

Jag var till läkaren och fick veta att det är svamp!

Vanliga häxor har svampar på näsan eller hakan, jag,..

...ja jag har svamp på hela magen, brösten, nacke och halls!

Ska någonting göras så ska det bli gjort ordentligt! Så det så!




(...snacka om at dra saker till sin spets va?)

Psst! Bilden lånade jag härifrån


Topplista för Bloggar



3 kommentarer:

  1. Vad bra att örhängena kom frma hoppas de passade i smaken. Här har vi haft dataproblem så jag har inte varken bloggat eller mailat någon på länge. Hoppas allt är bra med er och att din förvirring snart släpper. Kramar Från Familjen And i småland en extra kram till Lillen som fyllt år

    SvaraRadera
  2. Usch då!
    Skönt med en diagnos i alla fall.
    Äkta häxa, bäst att passa sig framöver då!

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Åh pust vad jobbigt det låter! Hade aldrig hört talas om att man kunde få det, men det är nog tur att man inte känner till alla sjukdomar som finns i världen. Finns en viss risk att man skulle utveckla grav hyperkondri då tror jag. ;-) Hoppas att du frisknar på dig snabbt!

    SvaraRadera