onsdag 28 januari 2009

Om att dra allting till sin spets- IGEN!

Jag såg det här på en av mina favvo bloggar och man börjar fundera lite...

Jag brukar vara duktig på att dra saker till sin spets men här har jag mött min överman eller rättare sagt mina "överkvinnor"!
Jag gillar visserligen gamla svartvita filmer, 40 och 50-talskläder och har oftast frisyrer inspirerad från den tiden (...) men jag lever mitt eget liv i en modärn värld.

Men visst är det häftigt ändå med hur olika vi är som människor!


Jag är lite utav en "hemmafru" nu när jag är hemma med lillen, men kanske inte riktigt så här extremt... Men frukost på sängen borde jag kanske ta efter?

Något som jag däremot verkligen glädjer mig åt är deras långa förhållanden/äktenskap. Även om vissa reagerar på "ojämnställdheten" så verkar de faktiskt leva i långa harmoniska äktenskap- vilket deftenetivt är tänkvärt!

Vad spelar det roll hur man lever så länge man är lycklig?

Topplista för Bloggar

1 kommentar:

  1. Jag fick en kommentar från Baronessan (http://viskning.blogspot.com) som min lilla son lyckades få mig att klicka fel *Suck* Nåja, så här skrev hon:

    "Tycker det är modigt att våga göra på sitt eget sätt. Nej, nej, nej, kvinnofälla - hör man skrikas. Gullig var hon, även om det var lite "Stepford wifes" över det hela."

    SvaraRadera