torsdag 15 januari 2009

Nu får ni se den!

min arm!!!

Den är inte riktigt färdig, det somsaknas är färgen i ansiktet och turkost vatten som bakgrund (men ni ser lite av det gröna vattenstänket ovanför stjärten! Fiskens alltså *blink*)
Vet ni vad det är för fisk? Det är en hornsimpa! Vill ni se fler bilder kolla här...
Det här påminner om min bloggkompis "hippiemammans" inlägg om Okapi!
Gissninglekens vinnare blev Hippiemamman av den enkla anledningen att hon var den enda som gissade, "drake" är ändå inte helt fel!

Topplista för Bloggar





3 kommentarer:

  1. Fy va orättvist. Jag skrev in en kommentar men den kom inte med och där stod det fisk... Jag tyckte nämligen att jag såg en fena. Hornsimpa minsann - han ser lite glesögd ut. Du får ta nytt foto när den är klar.

    SvaraRadera
  2. Jippie! :-D

    Vad fint det blir!

    SvaraRadera
  3. Baronessan: vad tokigt att din kommentar inte kom med *kliar mig i huvudet* Våra bloggar är ju gjorda på samma sätt... är det vanligt att komentarerna krånglar? Du och hippiemamman kan få delad förstaplats om du vill *blink*

    Hippiemamman:Tackar! Hur känns det för dig som har malfobi?(inte för att det är en mal... men den är ganska ful :-D)

    SvaraRadera