lördag 3 januari 2009

Brrr... Det blev VÄRRE!!!!

Nu börjar jag kunna tänka normalt och känner att jag klarar av att ta hand om min son, jag har legat till sägns ca 14-16 timmar per dygn och roat mig med en irreterande hosta, ibland när jag hostat har det kommit upp en slemklump i munen som en glad överaskning, då har doft och smak av död och förrutnelse spridit sig i min mun- mums!

Som om detta inte har roat mig nog har jag även badat varje natt- i mitt eget svett!
Om dagarna har jag frysit så ända in i märgen att jag har velat gå runt med scooteroverall innomhus...

Dessutom åt jag inget på flera dagar, bara drack, cocca-cola med varmt vatten i!

I dag har jag ätit! Salamimackor med tomat och lite timjan!

Nu kan det bara bli bättre...

...i sakta mak får kroppen komma i sin gamla fettdepåer

FIT FOR FIGTH AGAIN!
Topplista för Bloggar



1 kommentar:

  1. Om salvan du kommenterade: Ojdå! Det låter ju inte så bra!! Men då kan jag förstå att den tog bort tandsmärtan... ;-) Ja, jag förstår varför den inte kommer till Sverige! Jag vet inte om det är tänderna längre, för hon har fortfarande massor med feber (39-40,5). Ska till läkaren klockan 11. Det kanske är öronen? :-/

    SvaraRadera