onsdag 14 januari 2009

Vill man vara fin får man lida pin!

Gissnings lek!
Vad döljer sig under plasten? Svaret får ni i morgon!
Nu vill jag uppmana ALLA som kikar in här att gissa!



I går fick lillen leka med mormor halva dagen för jag drog till Åkersberga och HeavenlyInk för att fortsätta med min tattuering! Det är deras gästartist Dan från Argentina som plågar mig ;)

I kväll när lillens pappa kommer hem ska jag ta bort plasten och tvätta och smörja efter konstens alla regler, anledningen att jag väntar till i kväll är för att lillen aka "the Scratcher" inte ska pilla på armen... Långärmade tröjor (som jag knapt äger) är ett måste de närmaste dagarna när man har en klåfingrig liten bebis!

Kom ihåg att lämna en kommentar med gissning på vad jag smyckar min kropp med!

Topplista för Bloggar



2 kommentarer:

  1. Nadja din blogg är så underhållande har skapat en ny blogg du finner den på
    http://fru-and.bloggagratis.se/

    SvaraRadera
  2. Det är ju en tatuering tänkte jag! Men sen såg jag att det var själva motivet du frågade efter! :-D Så jag gissar på drake.

    SvaraRadera