lördag 28 februari 2009

Korvbrödssemlan...

Jag måste nog bekänna en sak! Jag är SEMMELSUGEN!!!
Jag älskar SEMLOR!!!

Jag MÅSTE ha en semla!

NU!!!

Vad gör man när man blivit "semmeltriggad" av en god vän?

Ska jag börja från början?

Okej, jag fick ett mms! Det var semlor och en vacker latte (med ett hjärta av mjölkskummet!) som var alltihopa hemgjort! MUMS!!!

Nu har jag varit sugen på semlor sedan dess och nyss blev jag också HUNGRIG!!!

Vad göra???

Vi åt korv till middag...
Fram med korvbröd, fram med mandelmassa, lite kanel...

Nöden har ingen lag!!!!

Om det blir en till vet jag inte än, men jag har lite vanlijsås hemma... (istället för grädde alltså)


Topplista för Bloggar

2 kommentarer:

  1. Nix, det blev ingen mer "semla"... Orkade inte öppna vaniljsåsen så jag åt korvbröden och sedan skar jag mig en skiva mandelmassa och åt som en kaka till en kopp te!

    SvaraRadera
  2. Jag som har semlor i kylen!!! Du får ringa mig nästa gång vettja.

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera