måndag 23 februari 2009

GISSNINGSLEK- IGEN!


Nu är vi sjuka och orkar inte med så mycket bloggande... Därför tänkte jag visa en av mina senaste skapelser till lillen... (visar bara upp baksidan nu)


Dessa byxor! Men vad är de gjorda av? (ja, jag har återanvändt något)
Kom med förslag!
Jag vet att det finns folk som läser den här bloggen i smyg utan att göra sig hörda och som borde känna igen byxorna! *blink blink* (Hjördis har skvallrat)
Den eller de som gissar rätt vinner ÄRAN!!!!

Topplista för Bloggar

3 kommentarer:

  1. Ja jag vet ju inte vad de är gjorda av förstås, men de var grymt läckra!!!!!
    Snygga färger också.
    Krya på er!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att de är gjorda av en gammal skjorta/blus! Vad händig du är som kan fixa så!

    SvaraRadera
  3. Kanske det kanske ;) Snart upp till bevis om det inte är fler som har några ideér!?!

    SvaraRadera