tisdag 10 februari 2009

The Old Fashion Monday´s

Måndag är familjedag! Familjedag är något som vi infört tillsammans med lillen. Anledningen är att vi oftast aktiverar oss med datorn; betala räkningarna, läsa och skriva på olika forum som man är engagerad i, jag ska kolla om det hänt något på "mina" bloggar (för här händer det inte mycket...) Lillens pappa pratar alltid för mycket i telefonen (därför försökte jag införa "mobilfri familjedag" men det förslaget röstades ner) men han försöker dra ner!

Familjedagen är även tv-fri!!! Men så hittade jag det här klippet! Det var inte länge sedan!


Så hittade jag även lite mer konkreta tips om hur man bäst placerar sin tellivisionsapparat!

Filmerna har jag hittat på svts öppna akiv!

Topplista för Bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar