torsdag 4 juni 2009

Adjö! Eller vill ni följa med?

Den som läste det här inlägget får nog sina fiskar varma nu *himlar med ögonon*
Vad tänker hon?
När han hon?
...Och vad har hon gjort nu då?
Jag har startat en ny blogg såklart!
"En salig blandning" blev namnet!
Tanken är att bjuda på en salig blandning av det ena och det andra, större och minder pyssel som upptar min vardag. Kanske ett lyckat recept på något gott, en smula glamour och en skvätt av min tokiga familj ;D
Jag känner mig redan nöjd!
Jag hoppas att ni vill följa med mig!
Många kramar och tack för alla kommentarer här! (Men ni får hemskt gärna kommentera på gamla inlägg! Det värmer!)
(Jahapp, så här går det när lillen somnar i knäet framför datorn *blink*)


Topplista för Bloggar


1 kommentar:

  1. Hej vilken kul och knäpp bolgg! Kul att ni kikade in på vår blogg om båten Svea. Har ni bilder på er Estländska båt?

    Ha det bra!
    //Theo

    SvaraRadera